★ Objednávky nad 70€ majú u nás dopravu zadarmo ★
 

Vrátenie tovaru a reklamácia

VRÁTENIE TOVARU

 

Ak vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť a my vám vrátime peniaze. Lehota na vrátenie tovaru, je stanovená na 14 dní od prevzatia tovaru zákazníkom. To znamená, že vrátený tovar musíme fyzicky obdržať v lehote do 14 dní od prevzatia zákazníkom. Pokiaľ nám tovar odošlete bezodkladne, výrazne tým urýchlite proces vrátenia.

 

Ako postupovať pri vrátení:

V prípade vrátenia nesmie tovar javiť známky opotrebenia, musí byť v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. To platí aj pre ochranné sáčky, na ktorých sa vo väčšine prípadov nachádza čiarový kód, ktorý potrebujeme pre vybavenie reklamácie.

 

  1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  2. Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  3. Balík pošlite doporučene na adresu

DEILY

Bezručova 1191/3

911 01 Trenčín

 

 

Zásielku odošlite v dostatočnom predstihu aby sme ju obdržali v lehote do 60 dní od prevzatia tovaru a tým pádom boli schopní vybaviť vrátenie.

 

Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá!

Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník.

Stiahnite si formulár pre vrátenie objednávky.


REKLAMÁCIA

 

Potrebujete tovar reklamovať?

 

Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom. Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní, avšak snažíme sa všetko maximálne urýchliť v záujme spokojnosti zákazníka. 

 

Ako postupovať pri reklamácii:

 

  1. Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke alebo si ho stiahnite tu a pridajte do balíku spolu s tovarom.
  2. Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
  3. Balík pošlite doporučene na adresu:

 

DEILY

Bezručova 1191/3

911 01 Trenčín

 

Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá!

 

Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník. V prípade uznania reklamácie vám bude poštovné uhradené.


Stiahnite si reklamačný formulár.